ח"כ טור פז: "כרגע אין לאופוזיציה כלים להפיל את הממשלה"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ טור פז: "כרגע אין לאופוזיציה כלים להפיל את הממשלה"

    ח"כ משה קינלי טור-פז ב'מהדורת הבוקר': "כדי להפיל או להקים ממשלה צריך 61 אצבעות, מה שאין לאופוזיציה. אין להם שום כלים כדי להפיל את הממשלה"

    צילום: Miriam Alster/FLASH90
    18:06
    08.05.24
    מנחם טוקר No Comments on פיני אינהורן חושף: מתי ייצא הלהיט הוואקאלי הראשון?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה קינלי טור-פז (יש עתיד) שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר והתייחס למצב הביטחוני ולמדיניות הממשלה: "אנחנו רואים כבר מספר שבועות התרעות הולכות וגוברות על כוונת ארגוני טרור להפעיל רקטות ופיגועים כלפי ישראל. כשדבר כזה עולה כהתרעה זה לא בגלל משהו שישראל עושה או לא, אלא כי בצד השני יש טרוריסטים שרוצים לפגוע בנו".

    לדבריו "אין שום החלטה להכיל את הטרור. זה נכון שכאשר ישראל מגיבה בהקשר של רקטות היו תקיפות שבהן היא הגיבה על כל רקטה והיו תקופות שלא. יש פה מערכת שיקולים מאוד רחבה. ההחלטות מורכבות ולפעמים כדאי לספוג".

    הוא התייחס למצב השברירי בקואליציה: "הפרישה של סילמן כמובן לא הייתה טובה לקואליציה כי איבדנו את האצבע ה-61. יחד עם זאת כדי להפיל ממשלה צריך 61 להקמת ממשלה חלופית. אין לאופוזיציה כרגע שום כלים להתמודד עם הקואליציה. בצד השני יש 4 מנדטים ולהערכתי גם סילמן לא תצביע בכל ההצבעות יחד עם האופוזיציה".

    עוד הוסיף טור-פז: "בוא נראה איך המשותפת תצביע, גם שם יש קולות שונים. המצב הקואליציוני לא יציב וזה לרעת מדינת ישראל שצריכה יציבות אחרי שלוש שנים של חוסר יציבות".



    0 תגובות